Algemene voorwaarden

Service

Bij De Amsterdamse tandarts doen wij dagelijks onze uiterste best om onze klanten de service te bieden die ze van ons mogen verwachten. Mocht er toch iets niet naar wens zijn gegaan dan vragen wij je contact met ons op te nemen. Onze assistentes staan je graag te woord.

E-mailreminder

Om je van dienst te zijn en als service maakt De Amsterdamse Tandarts gebruik van een email-service om je afspraak te bevestigen en je aan je afspraak te herinneren. Deze service is geheel kosteloos. Aan deze service kunnen echter geen rechten worden ontleend. Wanneer je een herinneringsemail niet hebt ontvangen betekent dit dus nadrukkelijk niet dat je gemaakte afspraak niet door gaat.

Facturatie

In onze praktijk geven wij je graag alle aandacht en goede zorg. Bovendien kunnen we er in de huidige tijd niet omheen dat er extra maatregelen getroffen moeten worden i.v.m. de wet DGA en privacywetgeving.  Zodoende hebben wij het versturen en innen van onze rekeningen uitbesteed aan Anders Medical Factoring. Anders Medical factoring is een professioneel en betrouwbaar bedrijf dat is gespecialiseerd in factoring voor de medische sector. Dat betekent dat zij namens ons facturen innen en versturen. De declaratie die ze via ons ontvangen worden direct ingediend bij je zorgverzekeraar. Je ontvangt dus alleen een factuur van hen als jouw zorgverzekeraar de kosten voor de behandeling niet (volledig) vergoedt. MijnAndersnota.nl verstuurt de facturen het liefst per e-mail. Dat is beter voor het milieu en brengt minder kosten met zich mee. Om de facturatie vlekkeloos te laten verlopen, verzoeken wij je vriendelijk om je meest recente contactgegevens per mail door te geven. Je bent zelf verantwoordelijk voor het up to date houden van je contactgegevens. Meer informatie is te lezen onder het kopje ‘tarieven en nota’.

Privacy en veiligheid

Wanneer je om welke reden dan ook je patiëntendossier wilt opvragen verzoeken wij dit schriftelijk of per email bij ons aan te geven. Je krijgt van ons bericht om de gegevens op te halen of we versturen ze per mail. 

Annulering

Natuurlijk kan het zijn dat je een afspraak met je behandelaar moet annuleren. Deze annulering en de daarmee gepaard gaande kosten nemen wij voor onze rekening tot 24 uur voor de afspraak mits de afspraak niet langer dan 20 minuten is. De kosten voor een niet tijdig geannuleerde afspraak zijn 7,50 euro per 5 minuten. De email ter herinnering van de afspraak is een extra service, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Klanttevredenheid

Wij meten met regelmaat de klanttevredenheid om op de hoogte te blijven van de wensen en behoeften van onze patiënten. Vanzelfsprekend kun je deze ook melden bij de receptioniste/assistente en/of de behandelaar.

Meningsverschil

Mocht je een klacht of opmerking hebben over onze praktijk of onze behandeling, schroom niet ons daarvan op de hoogte te stellen – wij raken graag met je in gesprek. Mocht je het niet prettig vinden je klacht direct bij ons te melden dan kun je ook terecht bij het KNMT.